Condiții de afaceri
Site-ul este operat de compania SmartWear, s.r.o. cu sediul social în Staničná 2850, 022 01 Čadca, Republica Slovacă. Înregistrat în registrul Judecătoriei Districtuale Žilina, Secțiunea Sro, Dosar nr. 66728/L.
Societatea noastră este plătitoare de TVA.
CUI (Cod Unic de Identificare): 50 577 514
CIF (Cod de Identificare Fiscală): 2120391229
Cod de TVA: SK 2120391229
Dacă trebuie să rezolvați o reclamație, vă rugăm să continuați AICI.
Pe această subpagină veți găsi:
- Termeni și condiții generale
- Regulamentul privind reclamațiile
- Politica de confidențialitate și Notificarea privind cookie-urile
- Formular de retragere
Termeni și condiții generale ale magazinului online smartwear.ro
I. Identificarea comerciantului
1.1. Acești Termeni și condiții generale (denumiți în continuare "TCG") reglementează relațiile juridice dintre companie
- Denumire comercială: SmartWear s.r.o.
- Sediu: Staničná 2850, Čadca 022 01, Republica Slovacă
- Înregistrat în registrul Judecătoriei Districtuale Žilina, Secțiunea Sro, Dosar nr. 66728/L
- CUI (Cod Unic de Identificare): 50 577 514
- CIF (Cod de Identificare Fiscală): 2120391229
- Cod de TVA: SK 2120391229
- Cont bancar (monedă RON): IBAN: RO56 BACX 0000 0027 8479 2000
- Banca: UniCredit
- BIC (SWIFT): BACXROBUCont bancar (monedă EUR): IBAN: RO29 BACX 0000 0027 8479 2001
- Banca: UniCredit
- BIC (SWIFT): BACXROBU
- Vânzătorul este plătitor de TVA (Taxa pe Valoarea Adăugată).
(denumit în continuare "Vânzătorul" sau "Comerciantul cu amănuntul") și orice persoană care este Cumpărător de produse oferite de Vânzător pe site-ul Vânzătorului și care acționează în calitate de consumator în sensul altor dispoziții ale acestor Termeni și condiții generale și al legilor relevante care definesc un consumator, în conformitate cu legislația aplicabilă a Republicii Slovace, în special următoarele acte: Legea nr. 108/2024 privind protecția consumatorilor și modificările anumitor legi, cu modificările ulterioare, Legea nr. 40/1964, Codul civil, astfel cum a fost modificată.
1.2. Contactul prin e-mail și contactul telefonic cu Vânzătorul este:
- E-mail: info@smartwear.ro
- Tel.: +421 904 543 772 (numai în limba engleză)
1.3. Adresa de trimitere a documentelor, reclamațiilor, retragerilor din contracte este:
- SmartWear s.r.o., Staničná 2850, Čadca 022 01, Republica Slovacă
II. Definiția termenilor
2.1. În scopul acestor Termeni și Condiții Generale, Vânzătorul, în conformitate cu Legea nr. 108/2024, în forma sa actualizată, prezintă și definește următorii termeni:
2.2. Un contract la distanță înseamnă un contract între un comerciant și un consumator negociat și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță fără prezența fizică simultană a comerciantului și a consumatorului, în special prin intermediul unei interfețe online, al unei poște electronice, al telefonului, al faxului, al unei scrisori de adresă sau al unui catalog de oferte
2.3. Comerciantul (denumit în continuare și „Vânzătorul”) este persoana care, în legătură cu contractul de consum, obligațiile care decurg din acesta sau în cadrul unei practici comerciale, acționează în contextul activității sale profesionale sau comerciale, inclusiv prin intermediul altei persoane care acționează în numele său sau pe contul său.
2.4. Consumatorul este persoana fizică care, în legătură cu contractul de consum, obligațiile care decurg din acesta sau în cadrul unei practici comerciale, nu acționează în contextul activității sale profesionale sau comerciale.
2.5. Un contract de consum este orice contract, indiferent de forma juridică, încheiat de un comerciant cu un consumator.
2.6. Termenul Magazin online este echivalent cu termenii Comerț electronic și Site web.
2.7. Cumpărătorul este orice persoană (persoană fizică sau juridică) care a trimis o comandă, în special prin utilizarea site-ului web al vânzătorului sau a altor mijloace de comunicare la distanță.
2.8. Suport durabil reprezintă un mijloc care permite consumatorului sau comerciantului să stocheze informații adresate consumatorului sau comerciantului pentru o perioadă de timp corespunzătoare scopului acestor informații și într-un mod care permite reproducerea și utilizarea lor neschimbată în viitor. Printre exemple se numără documentele tipărite, e-mailurile, stick-urile USB, CD-urile, DVD-urile, cardurile de memorie și hard disk-urile computerelor.
2.9. Produsul se referă în principal la bunuri, servicii sau conținut digital.
2.10. Serviciul reprezintă, în principal, orice activitate sau prestație care este oferită sau furnizată consumatorului.
2.11. Marfa reprezintă orice bun corporal mobil.
2.12. Bun cu elemente digitale reprezintă orice bun mobil care are conținut digital sau serviciu digital sau care este conectat la conținut digital sau serviciu digital într-un mod care, în absența acestora, ar împiedica bunul să-și îndeplinească funcțiile.
2.13. Conținutul digital este reprezentat de date create și furnizate în format digital.
2.14. Un serviciu digital este un serviciu care permite consumatorului să creeze, să prelucreze, să stocheze sau să acceseze date în formă digitală sau care permite schimbul sau orice interacțiune de date în formă digitală încărcate sau create de utilizatorii serviciului.
2.15. Prestarea digitală reprezintă conținutul digital și serviciul digital.
III. Dispoziții generale
3.1. Acești Termeni și Condiții Generale reglementează relațiile juridice dintre Cumpărători, care sunt consumatori, și Comerciant, în conformitate cu legislația aplicabilă din România.
3.2. Relațiile contractuale (precum și alte relații juridice care pot decurge din raportul contractual) cu Cumpărătorii care nu acționează în calitate de consumatori sunt reglementate de Codul Civil Român (Legea nr. 287/2009), iar pentru persoanele juridice și profesioniști, de Codul Civil și Codul Comercial Român, în forma lor actualizată.
IV. Comandarea produsului – încheierea contractului de vânzare
4.1. Propunerea de încheiere a contractului de vânzare din partea Cumpărătorului constă în trimiterea comenzii de produse de către Cumpărător, realizată în principal prin utilizarea site-ului web al Comerciantului, sau, după caz, prin alte mijloace de comunicare la distanță.
4.2. Contractul de vânzare între Cumpărător și Comerciant se consideră încheiat în momentul primirii de către Cumpărător a confirmării de acceptare a comenzii, comandă care a fost realizată de Cumpărător conform punctului 4.1 din acești Termeni și Condiții Generale. Confirmarea este transmisă electronic la adresa de e-mail a Cumpărătorului, adresă selectată de acesta în timpul procesului de creare a comenzii. Această confirmare este trimisă Cumpărătorului după verificarea disponibilității produselor în stoc de către Vânzător.
V. Durata contractului de vânzare
5.1. Contractul de vânzare se încheie pe durată determinată și încetează în principal prin îndeplinirea tuturor obligațiilor asumate de Vânzător și Cumpărător, în special prin livrarea și plata produselor conform contractului de vânzare încheiat. Această dispoziție nu aduce atingere drepturilor Cumpărătorului referitoare la răspunderea legală pentru defectele produselor din partea Comerciantului.
VI. Prețul de vânzare – Informații despre prețul de vânzare
6.1. Prețul produselor comandate prin intermediul site-ului web al Vânzătorului (denumit în continuare „preț de vânzare”) este afișat separat pentru fiecare produs în parte și este valabil la momentul plasării comenzii de către Cumpărător.
6.2. Prețul de vânzare al produselor afișat pe site-ul web al Vânzătorului reprezintă prețul total al produselor, incluzând toate taxele și impozitele, și este indicat clar pe site-ul web al Vânzătorului.
VII. Livrarea produselor
7.1. Vânzătorul este obligat să onoreze comanda și să livreze bunurile sau serviciile cumpărătorului în termen de 30 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare în sensul articolului II, punctul 2 din acești TCG.
7.2. Termenele obișnuite pentru livrarea produselor de către Vânzător sunt specificate separat pentru fiecare produs în parte, ținând cont de cantitatea și locația acestora în depozitul intern sau depozitul extern al Vânzătorului. Dacă bunurile sunt marcate ca "Precomandă" cu data introducerii produsului pe piață de către producător, vânzătorul va livra bunurile în termen de cel mult 30 de zile de la data introducerii produsului pe piață de către producător.
7.3. Vânzătorul are obligația de a livra produsele Cumpărătorului în cantitatea și calitatea comandată, împreună cu documentele fiscale aferente comenzii și alte documente relevante, dacă acestea există și sunt specifice produselor sau serviciilor respective.
7.4. Locul de livrare a produsului comandat este adresa specificată de Cumpărător în comandă.
7.5. Vânzătorul va livra Produsul prin mijloace proprii în mâinile Cumpărătorului (sau unei persoane autorizate de Cumpărător în scris să preia Produsul) sau prin terțe părți (companii de transport și comandă prin poștă).
7.6. Livrarea produsului se consideră realizată în momentul în care Cumpărătorul (sau o persoană autorizată în scris de către Cumpărător pentru a prelua produsul) primește produsul.
7.7. Vânzătorul poate trimite bunuri care sunt imediat disponibile Cumpărătorului și poate livra partea rămasă a comenzii retroactiv în termenul legal, cu condiția ca Cumpărătorului să nu i se perceapă costuri suplimentare și numai dacă Cumpărătorul este de acord cu acest lucru.
VIII. Transferul dreptului de proprietate
8.1. Dreptul de proprietate asupra bunului vândut, precum și riscul de pierdere, deteriorare accidentală sau distrugere accidentală a bunului se transferă către Cumpărător în momentul livrării.
IX. Metode de plată
9.1. Puteți plăti pentru bunuri și servicii pe site-ul Vânzătorului în următoarele moduri:
9.1.1. ramburs (plătiți direct la compania de transport). Limita maximă de ramburs este de 15 930 lei (3200 EUR), TVA inclus. Dacă suma depășește această sumă, vă rugăm să alegeți transfer bancar). Metoda de plată de mai sus nu poate fi selectată în cazul achiziționării de bunuri Apple iPhone – preț 5 lei (1,0 Eur)
9.1.2. plata cu cardul bancar prin intermediul platformei de plată GO PAY
(Plată instant cu cardul prin platforma de plată GoPay. Aveți posibilitatea de a alege între card bancar, Apple Pay, Google Pay și transfer bancar. Limita maximă de plată pentru card bancar, Apple Pay și Google Pay este de 9960 lei (2000 EUR). Dacă suma depășește această valoare, vă rugăm să optați pentru transfer bancar.) – cost 0 lei (0 EUR).
9.1.3. plata prin depunere sau transfer în contul Vânzătorului (după plasarea comenzii, vi se vor afișa detaliile de plată cu un cod QR. Aceste date vor fi trimise și pe e-mailul dumneavoastră. Odată citit codul QR, puteți efectua cu ușurință o plată cu simbolul variabil corect. Banca asociază automat plățile pentru noi – cost 0 lei (0 EUR).
9.1.4. plata pe baza unei facturi în avans – în avans, mărfurile vor fi expediate după primirea fondurilor în contul nostru – cost 0 lei (0 EUR).
X. Costuri de transport – metode de transport al produselor și prețul pentru transportul acestora
10.1. Prețul de achiziție al bunurilor sau serviciilor nu include costurile de transport sau alte costuri legate de livrarea produselor
10.2. Metode de expediere și preț pentru expedierea produselor comandate:
10.2.1. Forme de transport:
10.2.2. Serviciul de curierat DPD
10.2.3. Packeta - punct de distribuire sau Z-Box
10.2.4. Serviciul de curierat Packeta
10.2.5: Transport de paleți Dachser (se aplică comerțului cu ridicata în cazul transportului supradimensionat și comerțului cu amănuntul)
10.2.6: Serviciu de curierat GLS
10.3. Prețuri pentru transport:
10.3.1. Preț pentru livrarea prin serviciul de curierat DPD - 25 lei (5 Eur) inclusiv TVA
10.3.2. Preț pentru livrarea prin serviciul de curierat GLS - 25 lei (5 Eur) inclusiv TVA
10.3.3. Preț pentru transportul prin Packet - 16 lei (3,20 Eur) inclusiv TVA
10.3.4. Preț pentru livrarea prin serviciul de curierat Packeta - 18 lei (3,5 Eur) incl. TVA
10.3.5. Preț pentru expedierea prin transport de paleți Dachser - prețul transportului este determinat de greutatea, dimensiunile și prețul mărfurilor (en-gros). În cazul vânzării cu amănuntul prețul este de - 200 lei (40 Eur) inclusiv TVA
10.3.6. Comenzile de peste 498 lei (100EUR) inclusiv TVA, beneficiază de transport gratuit! Transportul peste 498 lei (100EUR) în prețul produsului nu este valabil pentru articolele atipice, supradimensionate, care trebuie să fie expediate de compania de transport Dachser.
XI. Retragerea Cumpărătorului din Contractul de Cumpărare fără a oferi un motiv
11.1. Consumatorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță și dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial al comerciantului fără a oferi un motiv în termenul specificat la articolul XII punctul 1. 12.1-12.3 din acești TCG, cu excepția contractului al cărui obiect este:
11.2. Furnizarea serviciului, în cazul în care serviciul a fost furnizat integral și furnizarea serviciului a început înainte de expirarea perioadei de retragere cu consimțământul expres al consumatorului, iar consumatorul a declarat că a fost instruit în mod corespunzător că, prin exprimarea consimțământului său, pierde dreptul de a se retrage din contract după furnizarea integrală a serviciului, în cazul în care consumatorul este obligat să plătească prețul conform contractului,
11.3. Livrarea sau furnizarea unui produs, al cărui preț depinde de mișcarea prețului pe piața financiară, pe care Comerciantul nu o poate influența și care poate apărea în timpul perioadei de retragere,
11.4. Livrarea de bunuri fabricate conform specificațiilor consumatorilor sau de bunuri personalizate,
11.5. Livrarea de bunuri care sunt supuse deteriorării rapide sau perisabilității,
11.6. Livrarea mărfurilor închise în ambalaje de protecție, care nu sunt adecvate din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul de protecție a fost rupt după livrare,
11.7. Livrarea de bunuri care, datorită naturii lor, pot fi amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare,
11.8. Livrarea băuturilor alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, iar livrarea acestora poate fi efectuată cel mai devreme după 30 de zile, iar prețul acestora depinde de evoluția prețurilor pe piață, pe care comerciantul nu o poate influența,
11.9. Efectuarea de reparații sau întreținere urgentă în timpul unei vizite la consumator pe care consumatorul le-a solicitat în mod expres comerciantului; acest lucru nu se aplică unui contract care are ca obiect furnizarea unui alt serviciu decât repararea sau întreținerea, precum și unui contract care are ca obiect furnizarea de bunuri, altele decât piesele de schimb necesare pentru repararea sau întreținerea, în cazul în care contractele au fost încheiate în timpul vizitei comerciantului la consumator și consumatorul nu a comandat bunurile sau serviciile respective în avans;
11.10. Livrarea de fonograme, înregistrări video, înregistrări audiovizuale sau software în ambalaje de protecție care au fost modificate după livrare,
11.11. Furnizarea de periodice, alta decât furnizarea acestuia pe baza unui contract de abonament,
11.12. Bunuri achiziționate la licitație publică,
11.13. Furnizarea de servicii de cazare în alt scop decât locuințele, transportul de bunuri, închirierea de mașini, furnizarea de servicii de catering sau furnizarea de servicii legate de activități de agrement, în cazul în care Comerciantul trebuie să furnizeze aceste servicii la o oră convenită cu precizie sau într-o perioadă de timp convenită precis,
11.14. Furnizarea de conținut digital oferit de Comerciant, altfel decât pe un suport material (de exemplu, prin descărcare online sau acces online), este posibilă numai dacă:
- Consumatorul și-a dat consimțământul explicit pentru începerea furnizării conținutului digital înainte de expirarea perioadei de retragere.
- Consumatorul a fost informat în mod corespunzător că, prin acordarea acestui consimțământ, își pierde dreptul de retragere.Comerciantul a furnizat Consumatorului o confirmare în conformitate cu art. 16 lit. m) din
- Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști și pentru modificarea și completarea unor actenormative.
Dacă aceste condiții sunt îndeplinite, Consumatorul nu mai poate solicita retragerea din contract în ceea ce privește conținutul digital furnizat. În cazul în care Consumatorul este obligat să plătească un preț pentru conținutul digital, obligația de plată rămâne valabilă.
XII. Exercitarea dreptului de retragere dintr-un contract la distanță și dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale ale comerciantului
12.1. Consumatorul se poate retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial al comerciantului până la
a) 14 zile de la data
- primirea bunurilor de către consumator în conformitate cu punctul 12.4.
- încheierea unui contract al cărui obiect este prestarea unui serviciu;
- încheierea unui contract de furnizare a apei care nu este de vânzare într-un volum limitat sau într-o cantitate determinată și a unui contract de furnizare și consum de energie termică;
- încheierea unui contract de furnizare de conținut digital furnizat de comerciant, altfel decât pe un suport corporal;
b) 30 de zile de la data încheierii contractului, în cazul unei vizite neprevăzute sau în legătură cu aceasta, ori în cazul unui eveniment de vânzare sau în legătură cu acesta.
12.2. În cazul în care comerciantul a furnizat consumatorului informații specifice cu privire la instrucțiunile privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract în cazul unui contract la distanță și al unui contract încheiat în afara sediului comercial al comerciantului numai ulterior, dar nu mai târziu de 12 luni de la începutul perioadei de retragere prevăzute la punctul 12.1., consumatorul se poate retrage din contractul la distanță sau din contractul încheiat în afara sediului comercial al comerciantului până la
(a) 14 zile de la data la care comerciantul și-a îndeplinit ulterior obligația de informare în cazul expirării termenului menționat la punctul 12.1 litera (a) sau
(b) 30 de zile de la data la care comerciantul și-a îndeplinit ulterior obligația de informare, în cazul expirării termenului menționat la punctul 12.1 litera (b).
12.3. În cazul în care comerciantul nu a furnizat consumatorului informații specifice cu privire la informațiile privind dreptul de retragere al consumatorului în cazul contractelor la distanță și al contractelor încheiate în afara sediului comercial al comerciantului sau în temeiul punctului 12.2, consumatorul se poate retrage din contractul la distanță sau din contractul încheiat în afara sediului comercial al comerciantului în termen de 12 luni de la expirarea perioadei menționate la punctul 12.1.
12.4. Marfa se consideră recepționată de consumator în momentul în care consumatorul sau o terță persoană desemnată de acesta, cu excepția transportatorului, preia toate părțile produsului comandat, sau dacă
(a) în cazul în care produsele comandate de consumator într-o singură comandă sunt livrate separat, marfa se consideră recepționată în momentul preluării produsului livrat ultimul.
(b) livrează bunuri formate din mai multe părți sau bucăți, în momentul primirii ultimei părți sau a ultimei piese;
(c) bunurile sunt livrate în mod repetat pe o perioadă de timp, în momentul primirii primelor bunuri.
12.5. Consumatorul se poate retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial al comerciantului, al cărui obiect este livrarea bunurilor, chiar înainte de începerea perioadei de retragere.
12.6. Consumatorul își poate exercita dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial al comerciantului pe suport de hârtie sau sub forma unei înregistrări pe un alt suport durabil, iar dacă contractul a fost încheiat oral, orice declarație clară a consumatorului care exprimă voința consumatorului de a se retrage din contract (denumită în continuare "notificare de retragere") este suficientă pentru exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contract. Consumatorul poate utiliza modelul de formular de retragere.
12.7. Perioada de retragere prevăzută la punctele 12.1-12.3 se consideră că a fost îndeplinită dacă Consumatorul trimite o notificare de retragere Comerciantului cel târziu în ultima zi a perioadei.
12.8. Consumatorul poate rezilia contractul doar în legătură cu un produs specific sau cu mai multe produse, în cazul în care comerciantul a livrat sau furnizat mai multe produse în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiilor comerciale ale comerciantului.
12.9. Sarcina probei exercitării dreptului de retragere este suportată de consumator.
XIII. Drepturile și obligațiile consumatorului după retragerea dintr-un contract la distanță și dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial al comerciantului
13.1. Consumatorul este obligat, în termen de 14 zile de la data retragerii din contractul încheiat la distanță sau din contractul încheiat în afara spațiilor comerciale, conform punctului 12.1, să trimită produsul înapoi sau să îl predea comerciantului sau unei persoane desemnate de comerciant pentru preluarea produsului. Această obligație nu se aplică în cazul în care comerciantul propune să preia personal produsul sau prin intermediul unei persoane desemnate de acesta. Termenul menționat se consideră respectat dacă consumatorul expediază produsul comerciantului cel târziu în ultima zi a termenului.
13.2. În cazul retragerii din contractul încheiat la distanță sau din contractul încheiat în afara spațiilor comerciale, conform punctului 12.1, consumatorul suportă doar costurile de returnare a produsului către comerciant sau către o persoană desemnată de comerciant pentru preluarea produsului. Această obligație nu se aplică în cazul în care comerciantul a fost de acord să suporte el însuși costurile sau dacă comerciantul nu și-a îndeplinit obligația de informare, adică nu a furnizat consumatorului informații specifice cu privire la dreptul de retragere din contract pentru contractele încheiate la distanță și contractele încheiate în afara spațiilor comerciale.
13.3. Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului care rezultă din manipularea acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului. Această prevedere nu se aplică dacă: Comerciantul nu și-a îndeplinit obligația de informare în mod corespunzător, conform art. 14 și 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
13.4. Consumatorul este obligat să achite Comerciantului contravaloarea serviciilor efectiv prestate până la data primirii notificării de retragere din contract, în cazul în care: Consumatorul, conform art. 14 și 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, se retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, al cărui obiect este furnizarea unui serviciu, livrarea de apă care nu este vândută în cantitate limitată sau într-un volum specificat sau furnizarea de căldură. Consumatorul și-a dat consimțământul expres pentru începerea prestării serviciului înainte de expirarea perioadei de retragere, conform art. 16 lit. a) și c) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014.
Prețul pentru serviciile efectiv prestate se calculează proporțional, pe baza prețului total convenit în contract. Dacă prețul total convenit în contract este supraevaluat, prețul serviciilor efectiv prestate se calculează pe baza prețului de piață al serviciului prestat.
13.5. Consumatorul nu suportă alte obligații sau costuri din exercitarea dreptului de retragere dintr-un contract la distanță încheiat sau dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale ale comerciantului în conformitate cu 11.1.
XIV. Drepturile și obligațiile comerciantului după retragerea consumatorului din contractul încheiat la distanță și din contractul încheiat în afara spațiilor comerciale
14.1.Comerciantul este obligat, în termen de 14 zile de la data primirii notificării de retragere, să ramburseze Consumatorului toate plățile primite de la Consumator pe baza sau în legătură cu un contract la distanță, un contract încheiat în afara sediului comercial al Comerciantului sau un contract auxiliar, inclusiv costurile de transport, livrare, poștă și alte costuri și taxe.
14.2. Comerciantul este obligat să ramburseze Consumatorului toate plățile în conformitate cu paragraful 14.1 în măsura corespunzătoare retragerii din Contract, dacă Consumatorul nu s-a retras din întregul contract la distanță sau din întregul contract încheiat în afara sediului comercial al Comerciantului. Comerciantul nu poate percepe consumatorului costuri suplimentare pentru transport, livrare, poștă și alte costuri și taxe.
14.3. Comerciantul nu este obligat să ramburseze Consumatorului costurile suplimentare dacă Consumatorul a ales în mod expres o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă convențională de livrare oferită de Comerciant. Costurile suplimentare sunt diferența dintre costurile de livrare alese de consumator și costul celei mai ieftine metode de livrare convenționale oferite de comerciant.
14.4. În cazul retragerii dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial al Comerciantului, al cărui obiect este furnizarea de bunuri, Comerciantul nu este obligat să ramburseze plățile efectuate Consumatorului în conformitate cu Clauza 14.1 înainte ca bunurile să fie livrate Comerciantului sau până când Consumatorul nu dovedește că bunurile au fost trimise înapoi Comerciantului, cu excepția cazului în care Comerciantul propune să ridice bunurile personal sau printr-o persoană desemnată de Comerciant.
14.5. Comerciantul este obligat să ramburseze Consumatorului plățile menționate în Clauza 14.1 în același mod în care Consumatorul obișnuia să le plătească; Acest lucru nu aduce atingere dreptului comerciantului de a conveni cu consumatorul asupra unei alte metode de plată, cu condiția ca consumatorului să nu i se perceapă niciun comision în legătură cu plata.
14.6. Comerciantul este obligat să aranjeze ridicarea bunurilor pe cheltuiala sa în termenul specificat la paragraful 14.1., dacă, pe baza unui contract încheiat în afara sediului comercial al Comerciantului, bunurile au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului și, ținând cont de natura bunurilor, nu este posibilă trimiterea bunurilor înapoi Vânzătorului prin poștă.
14.7. Compensarea unilaterală a creanțelor comerciantului și consumatorului, care apar ca urmare a retragerii din contract conform punctului 11.1, este interzisă.
XV.Autoritatea de supraveghere
15.1. Autoritatea competentă responsabilă de supravegherea legalității în domeniul protecției consumatorilor este:
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC):
- Adresă: Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, București, România
- Telefon: 021/9551
- Email: anpc@anpc.ro
- Website: https://www.anpc.ro/
- Link pentru depunerea sesizărilor: https://reclamatii.anpc.ro/
XVI. Soluționarea Alternativă a Litigiilor
16.1. În cazul în care Consumatorul nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul a gestionat reclamația sa sau consideră că Vânzătorul i-a încălcat drepturile, Consumatorul are dreptul de a se adresa Vânzătorului cu o cerere de despăgubire. Dacă Vânzătorul răspunde negativ la cererea Consumatorului sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la data primirii acesteia, Consumatorul are dreptul de a depune o cerere de soluționare alternativă a litigiilor (SAL). Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL) este reglementată de Ordonanța Guvernului nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, care stabilește cadrul pentru soluționarea litigiilor prin mijloace amiabile. Entitatea responsabilă cu soluționarea alternativă a litigiilor în România este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) - Direcția SAL. În plus, Consumatorul poate accesa platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL) pe adresa: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Consumatorul are dreptul de a alege pe care dintre aceste entități de soluționare alternativă a litigiilor să contacteze. Un consumator poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor disponibilă pe site-ul http://ec.europa.eu/consumers/odr/ sau direct pe site-ul https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage pentru a depune o cerere de soluționare alternativă a litigiilor pentru litigiul său în materie de consum. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către Cumpărător, care acționează în poziția unui consumator la încheierea și executarea contractului. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă numai la un litigiu între consumator și vânzător, care decurge din sau în legătură cu un contract de consum. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă numai la contractele încheiate la distanță. O entitate de soluționare alternativă a litigiilor poate respinge cererea în cazul în care valoarea cuantificabilă a litigiului nu depășește suma de 99,56 lei (20 EUR). Entitatea SAL poate solicita consumatorului să plătească o taxă pentru inițierea unei soluționări alternative a litigiilor până la maximum 24,89 lei (5 EUR), cu TVA inclus.
Toate informațiile suplimentare privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre Vânzător și Cumpărător – Consumator, care decurg din Contractul de vânzare în calitate de contract de consum sau care au legătură cu acesta, sunt disponibile pe site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), precum și în Ordonanța Guvernului nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, în forma sa actualizată.
XVII. Dispoziții suplimentare
17.1. Vânzătorul nu va încheia un contract de vânzare și nu va efectua vânzarea, intermedierea sau livrarea de băuturi alcoolice, produse din tutun și alte produse către persoane (Cumpărători) care nu au împlinit vârsta de 18 ani la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare și pentru care vânzarea către persoane sub 18 ani este interzisă, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare din Republica Slovacă.
În acest sens, Vânzătorul va verifica îndeplinirea condiției privind vârsta minimă de 18 ani a Cumpărătorului, prin verificarea vârstei pe baza unui act de identitate (carte de identitate sau pașaport), în momentul predării comenzii către Cumpărător. Această verificare va fi efectuată de către persoana desemnată să livreze comanda către Cumpărător.
În cazul în care Cumpărătorul nu a împlinit vârsta de 18 ani sau nu prezintă ori refuză să prezinte un act de identitate pentru a-și dovedi vârsta, Vânzătorul nu va preda comanda Cumpărătorului, iar contractul de vânzare va fi considerat nul.
XVIII. Informații despre codurile acceptate
18.1. Comerciantul informează consumatorii că nu există coduri de conduită speciale la care Vânzătorul s-a angajat să adere. Prin cod de conduită se înțelege un acord sau un set de reguli care stabilesc comportamentul Vânzătorului, care s-a angajat să respecte acest cod de conduită în raport cu una sau mai multe practici comerciale specifice sau sectoare de activitate, cu excepția cazurilor în care aceste reguli sunt stabilite prin lege, alt act normativ sau măsură emisă de o autoritate publică. De asemenea, consumatorii sunt informați despre modul în care pot accesa aceste coduri de conduită sau despre posibilitatea de a obține conținutul acestora, în cazul în care acestea ar exista.
XIX. Evaluarea produselor de către consumatori
19.1. Comerciantul nu limitează și nu restricționează evaluarea produselor exclusiv la persoanele care au achiziționat produsul de la comerciant.
XX. Dispoziții finale
20.1.Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și condițiile generale. Obligația de notificare scrisă a modificării Termenilor și Condițiilor Generale este îndeplinită prin plasarea acesteia pe site-ul Vânzătorului. În cazul modificării Termenilor și Condițiilor Generale, relația dintre Cumpărător și Vânzător va fi guvernată de Termenii și Condițiile Generale valabile și în vigoare la momentul încheierii Contractului de vânzare-cumpărare și până la încetarea acestuia.
20.2. Acești Termeni și condiții generale fac parte integrantă din Politica privind reclamațiile și din Politica de confidențialitate și Notificarea privind confidențialitatea ale acestui site. 20.2. Documentele - Politica privind reclamațiile și Politica privind confidențialitatea și Notificarea privind confidențialitatea ale acestui Site web sunt publicate pe domeniul Site-ului web al Vânzătorului.
20.3.Acești Termeni și condiții generale intră în vigoare și produc efecte de la data publicării lor pe site-ul web al Vânzătorului la 01.07.2024
Informații despre serviciul suplimentar DJI Care Refresh
- DJI Care este un program de garanție complet pentru produsele DJI, care oferă protecție completă pentru dispozitiv în caz de cădere sau diverse daune. Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul producătorului la adresa: https://www.dji.com/sk/service/djicare.
- Compania noastră comercializează chei de activare pentru activarea acestui serviciu. Revendicarea garanției sau a daunelor trebuie realizată direct prin site-ul https://www.dji.com.
- La cerere, putem asigura în numele dvs. revendicarea garanției DJI Care la producător. Pentru aceasta, este necesar să ne contactați la adresa de e-mail: info@smartwear.ro. Taxă 50 lei (10 EUR), inclusiv TVA
- Pachetul DJI CARE oferă repararea unui dispozitiv, balama sau cameră care a fost deteriorată în timpul utilizării normale, cauzată de cădere, apăsare sau prăbușire din cauza unei erori a utilizatorului sau a unui alt accident. În cazul în care deteriorați dispozitivul din vina dumneavoastă, nu se întâmplă nimic. Datorită acestui serviciu, producătorul repară sau înlocuiește dispozitivul pentru aproximativ 10-15% din valoarea totală a dispozitivului, TVA inclus. Suma se calculează pe baza prețului de vânzare recomandat (RRP) care era valabil pe piață la momentul achiziției. DJI Care poate fi valorificat doar de două ori într-o perioadă valabilă, adică într-o perioadă de un an. După această dată, serviciul nu poate fi reactivat/prelungit.
- DJI CARE este valabil în termen de 48 de ore de la livrarea sau activarea dispozitivului DJI. După această dată, nu este posibilă activarea acestui serviciu.
- Accesoriile precum controlerul, elicele, bateriile și încărcătorul nu sunt acoperite de DJI Care. DJI Care este un pachet de servicii valabil 1 an. Îl puteți activa la acest link (este necesar să fiți înregistrat la DJI).
Daune care nu sunt acoperite de DJI Care:
- Pierderea sau pierderea parțială a bunurilor sau accesoriilor.
- Bunuri sau accesorii furate sau abandonate.
- Daune cauzate de zborul în condiții de aviație necorespunzătoare.
- Taxe de serviciu rezultate din daunele cauzate de apă.
- Taxe de service pentru repararea bateriilor, elicelor, controlerului și a altor accesorii.
- A provocat daune intenționate.
- Deteriorarea carcasei care nu afectează performanța dispozitivului.
- Daune directe sau indirecte cauzate de manipularea greșită.
- Solicitări de reparații care au apărut în afara termenului contractului.
- Vătămarea corporală și/sau deteriorarea proprietății clientului sau a altei persoane cauzate de dronă.