Vârf platformă multiaxială
Cod: DJI0100Descriere detaliată a produsului
Sistem compact de control/pilot automat pentru multicoptere destinate zborului sportiv și recreativ și utilizării semi-profesionale pentru fotografie aeriană și înregistrare video. Datorită dimensiunilor reduse și greutății reduse, este potrivit pentru quadcoptere mai mici și mai ușoare de dimensiunea 330, dar software-ul avansat al unității de control, unitatea inerțială integrată cu giroscop pe trei axe, accelerometre și altimetru barometric asigură în mod fiabil controlul altor quadcoptere. Hexacoptere din clasa 450 și 550. Este un sistem de control ideal pentru kiturile de multicoptere Dji Flame Wheel F330, F450 și F550.
Creierul sistemului Naza-M este unitatea de control care primește comenzi de la receptorul setului RC și date despre poziția, înălțimea și direcția de zbor a multicopterului de la unitatea de senzori inerțiali integrată (giroscop pe trei axe și altimetru barometric sau de la un modul GPS extern (comercializat separat). Pe baza acestor date, unitatea de control emite apoi comenzi pentru patru până la șase controlere care controlează motoarele quadcopterului sau hexacopterului. Naza-M vă permite să controlați quadcoptere în configurația I4, X4, hexacoptere cu motoare pe șase brațe în configurația I6, X6 și hexacoptere cu perechi de rotoare contrarotative pe bază, Y6.
Naza-M poate primi comenzi de control de la toate seturile RC comune - 2.4Ghz, FM/Pcm sau FM/Ppm; bineînțeles, acceptă și receptoare cu S-Bus. Seturile RC trebuie să aibă cel puțin patru canale pentru controlul funcțiilor de bază (tangaj, ruliu, girație și accelerație) și cel puțin un canal suplimentar cu un comutator cu trei poziții pentru schimbarea modurilor de zbor. Naza-M este ușor de programat cu transmițătorul, folosește un program pentru aeronave acrobatice și veți avea nevoie doar de funcțiile de setare a direcției și dimensiunii devierilor. Unitatea de control „se ocupă” de tot restul. Este optim să utilizați un set RC computerizat cu cel puțin opt canale, deoarece apoi puteți utiliza și funcții auxiliare utile, cum ar fi reglarea de la distanță a amplificării sistemului giroscopic pentru reglarea fină a zborului, comutarea între modurile inteligente de control al direcției sau controlul gimbalului camerei pe două axe.
Semnalul de ieșire pentru regulatoarele de viteză are o frecvență de repetiție („Frame rate”) de 400 Hz pentru a asigura un răspuns imediat - este optim să utilizați o unitate cu regulatoare Dji, care sunt special adaptate pentru lucrul cu Naza-M și nu necesită setări sau programări suplimentare, mai ales pentru un multifuncțional începător. Dacă intenționați să utilizați un alt tip de regulatoare, asigurați-vă în prealabil că acestea pot procesa un astfel de semnal de control.
Două ieșiri pentru controlul unui gimbal al camerei sau al altei sarcini utile au o rată de repetiție reglabilă (50/100/200/400 Hz), astfel încât puteți utiliza atât servomotoare analogice convenționale, cât și servomotoare digitale rapide.
Naza-M poate opera în trei moduri de zbor:
- În modul manual „Mod manual”Pilotul controlează manual multicopterul pe toate axele (similar unui elicopter clasic) - acesta este un mod potrivit pentru zborul acrobatic sportiv, trebuie să controlați constant și corect modelul (similar unui elicopter clasic).
- În modul de stabilizare a poziției „Atti. Mode”Unitatea de control stabilizează automat poziția multicopterului pe toate axele; comenzile din kitul RC sunt folosite pentru a pune modelul în mișcare pe axa relevantă la o viteză proporțională cu dimensiunea deformării controlerului de pe transmițător, stabilitatea modelului fiind asigurată de pilotul automat în sine. Doar poziția modelului este stabilizată, nu și poziția geografică (adică, dacă, de exemplu, bate vântul, modelul suspendat va fi purtat în direcția sa, dar va zbura stabil la o înălțime constantă). Când semnalul de control de la transmițător se pierde, modelul trece în modul de siguranță de bază - modelul suspendat stabil la o înălțime constantă. Acesta este un mod potrivit pentru zborul sportiv și recreațional, când controlați modelul ca și cum ar fi „prin fire” („fly-by-wire”) - multicopterul urmează comenzile dvs. pentru a controla modelul, dar pilotul automat este responsabil pentru propriul control, care ia în considerare doar dorințele dvs. de a zbura, de exemplu, spre stânga înainte. Desigur, va servi bine și pentru fotografierea aeriană și înregistrarea video, deoarece stabilizarea automată „eliberează” mâinile pilotului pentru alte activități care nu au legătură directă cu zborul modelului.
- În modul GPS, stabilizarea poziției „Mod Acțiune GPS”Unitatea de control stabilizează automat multicopterul pe toate axele; comenzile din setul RC servesc la punerea în mișcare a modelului pe axa relevantă la o viteză proporțională cu mărimea deformării controlerului de pe transmițător, stabilitatea modelului fiind asigurată chiar de pilotul automat. Pentru a utiliza acest mod, este necesară suplimentarea sistemului Naza-M cu un modul GPS și busolă (magnetometru) care furnizează date suplimentare despre poziția geografică (longitudine, latitudine, altitudine) și curs. Datorită acestui fapt, nu numai poziția modelului, ci și poziția sa geografică sunt stabilizate automat. În cazul pierderii semnalului de control de la transmițător, modelul utilizează unul dintre cele două moduri avansate de siguranță disponibile - fie aterizează automat după o întârziere de 6 secunde la planare în locația în care se află în prezent („Aterizare”), fie revine la o rază de 10 m de la punctul de decolare stocat în memoria unității de control și aterizează automat după o întârziere de 15 secunde la planare („Go Home”). Zborul de întoarcere va avea loc la o înălțime de 20 m sau mai mare - dacă modelul se află la o înălțime mai mică în momentul activării sistemului de siguranță, acesta va urca mai întâi la 20 m și apoi va începe întoarcerea. În modul de stabilizare GPS, sunt disponibile și funcții inteligente de control al direcției - puteți selecta modul „Course Lock”, în care partea din față a modelului este întotdeauna orientată într-o direcție prestabilită fără ca modelul să se rotească, „cameră video”, în care partea din față a modelului este întotdeauna orientată în direcția unei linii drepte care trece prin punctul de decolare și poziția curentă a multicopterului. Acesta este un mod potrivit pentru fotografia aeriană, când stabilizarea automată „eliberează mâinile pilotului” pentru alte activități care nu sunt legate direct de controlul modelului.
Un program de calculator confortabil (pentru sistemele de operare Windows XP Sp3 și Windows 7) este utilizat pentru configurarea unității de control - computerul personal este conectat printr-un cablu USB. Programul utilitar permite, pe lângă selectarea tipului de multicopter, setarea parametrilor RC setați pentru control (inclusiv calibrarea controlerului), setarea extinsă a parametrilor pilotului automat pentru stabilizarea automată pe axe individuale, în timp ce câștigul sistemului giroscopic poate fi, de asemenea, ajustat de la distanță (axe). Dacă este necesar, este posibilă calibrarea senzorilor unității inerțiale sau a modulului GPS (dacă îl utilizați). De asemenea, este posibilă presetarea modurilor de siguranță de urgență, a modurilor inteligente de control al direcției, a parametrilor pentru controlul și stabilizarea gimbalului camerei pe două axe sau a parametrilor monitorului care monitorizează tensiunea de alimentare. Software-ul utilitar, precum și firmware-ul unității de control, sunt actualizabile, versiunile actuale fiind descărcabile gratuit de pe site-ul nostru web sau de pe site-ul web al producătorului DJI.
Sistemul este alimentat de un stabilizator care formează o unitate specială, care este echipată și cu un port Micro-Usb pentru comunicarea cu un PC pentru configurarea unității de control sau actualizarea firmware-ului. Unitatea de alimentare are și un indicator LED de înaltă luminozitate care semnalizează stările de funcționare ale modelului. Pentru alimentare poate fi utilizată o baterie LiPo 2-6S, adică puteți conecta unitatea de alimentare direct la bateria de propulsie a multicopterului. Tensiunea bateriei de alimentare este monitorizată de un program inteligent cu două niveluri de protecție reglabile, astfel încât Naza-M vă va avertiza din timp prin clipirea intensă a indicatorului LED roșu că este necesară aterizarea din cauza epuizării iminente a bateriei de propulsie.
Setul Naza-M include:Unitate de control MC, sursă de alimentare multifuncțională VU, cablu USB, cabluri de conectare pentru receptor, bandă dublu adezivă din spumă și instrucțiuni slovace (instrucțiunile originale în limba engleză pot fi descărcate de pe site-ul nostru web sau de la producătorul Dji).
| Sursă de alimentare (unitate de alimentare VU) | 7,2-26,0V (2-6S LiPo) |
| Sursă de alimentare (unitate de control MC) | 4,8-5,5V |
| Consum de curent: | max. 0,3 A la 5 V, normal 0,12 A la 5 V |
| Temperatura de Operare | -10°C până la +50°C |
| Dimensiuni (unitate de alimentare VU) | 32,2v21,1x7,7mm |
| Dimensiuni (unitate de control MC) | 45,5 x 31,5 x 18,5 mm |
| Greutate (unitate de alimentare VU) | 20 g |
| Greutate (unitate de control MC) | 25 g |
| Tipuri de multicoptere acceptate | quadcoptere I4, X4, hexacoptere I6, X6, Iy6, Y6 |
| Ieșiri pentru controlere | 6x, rată de repetiție 400 Hz |
| Ieșiri de sarcină utilă | 2x, frecvență de repetiție reglabilă 50/100/200/400 Hz |
Performanța zborului
| Precizie verticală la hover (mod de stabilizare GPS) | +/- 0,8 m |
| Precizie de plutire pe orizontală (mod de stabilizare GPS) | +/- 2,5 m |
| Rată maximă de girație | 200°/s |
| Max. unghi de înclinare | 45° |
| Viteză maximă de urcare/coborâre | +/- 6 m/s |
Parametri suplimentari
| Categorie: | Insta360 X5 |
|---|---|
| EAN: | 8595241359069 |
| Stoc: | cz |
Fiţi prima persoană care va posta un articol la acest produs!
Fiţi prima persoană care va posta un articol la acest produs!
